Camino de la Costa deel 20 - Reisverslag uit Zamudio, Spanje van Peter Theunissen - WaarBenJij.nu Camino de la Costa deel 20 - Reisverslag uit Zamudio, Spanje van Peter Theunissen - WaarBenJij.nu

Camino de la Costa deel 20

Door: Peter Theunissen

Blijf op de hoogte en volg Peter

16 Juli 2020 | Spanje, Zamudio

Vervolg.
Dit jaar is het niet mogelijk naar Santiago te pelgrimeren. Vandaar een verslag van een eerdere Camino en wel langs de Noord kust van Spanje, de Camino de la Costa

Het is inmiddels 21.00 en ik val om van de honger en vermoeidheid, die honger gaat nog een half uurtje duren daar er eerst pas om 21.30 het diner wordt geserveerd. De vermoeidheid na meer als 45 kilometer spoel ik onder de douche weg, schrijf wat in mijn dagboek en kan bijna niet wachten mijn maag te vullen. Eindelijk kan ik aan tafel, er zijn acht tafeltjes bezet maar ik ben de enige die alleen zit. Van keuze is geen sprake, eten wat de pot schaft is het motto. Met zo'n honger had ik zelfs rauwe aardappelen gegeten, zo erg is het overigens niet maar voor de gedane arbeid wel te weinig, 'n grote pudding als toetje vult de tekorten enigszins aan. Om 22.45 val ik eindelijk in bed en droom van bergen pudding en mooie meisjes.
P.S. Achteraf sprak ik een Duitser die ik al eerder ontmoet had, ook hij was naar Morga gegaan ( de plaats die ik dus gemist had ) maar er 'n niet meer bestaande herberg aantrof en ook hij was toen doorgelopen naar Lazama en op de zelfde plek als ik opgepikt door waarschijnlijk dezelfde man die mij met de auto tot drie kilometer voor Lazama gebracht heeft. Alleen met dit verschil dat hij wel in de alberque, die volgens de Spanjaard die ik trof en het mooie meisje, niet bestond in die plaats, heeft gelogeerd. Het was een splinternieuw onderkomen en dat verklaard waarschijnlijk ook dat die beide het bestaan er niet van wisten. ( wordt vervolgd ) gr.Peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Zamudio

Peter

reisverhalen van een wandelaar.

Actief sinds 19 Feb. 2019
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 16916

Voorgaande reizen:

19 Februari 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

Landen bezocht: