Camino/Zondagochtend - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Peter Theunissen - WaarBenJij.nu Camino/Zondagochtend - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Peter Theunissen - WaarBenJij.nu

Camino/Zondagochtend

Door: Peter Theunissen

Blijf op de hoogte en volg Peter

10 September 2019 | Spanje, Bilbao

Had gisteren nog een aantal ansichtkaarten gekocht en ook geschreven. Helaas heb ik ze gisterenavond in een bar laten liggen ( teveel gedronken waarschijnlijk ) dus ik vanochtend daar eerst heen. Meneer heeft ze netjes voor me bewaard, ik blij en gebruik er ook maar meteen mijn ontbijtje met een paar sloten koffie. Zondag ochtend en alles is nog rustig. Ik loop naar het Plaza Nueva en post onderweg de kaarten. Op het plein heerst, ondanks het vroege uur, een grote drukte. Er is een soort rommelmark en verzamelbeurs maar dat dekt niet helemaal de lading aangezien er ook vogeltjes en vissen worden verhandelt. Ik strijk neer op een terras aan de rand van het gebeuren en bekijk wat er allemaal voor mijn ogen afspeelt. Muziek wordt gemaakt er wordt gegeten en ondertussen wemelt het van kijkers en kopers. Hele verzamelingen verruilen van eigenaar , vogeltjes worden in kleine doosjes gepropt en de kopers haasten zich niet naar huis maar gaan lekker uitgebreid borrelen met dat bewegende doosje op tafel, Niemand schijn enige haast te hebben dat arme diertje uit zijn veel te kleine verblijf te verlossen

  • 28 September 2019 - 23:02

    Herman Van Rheenen:

    weer een leuke reiservaring Peter. ( ik heb in Parijs eens mijn camera op een bankje in een park laten liggen. na ca. 10 minuten merkte ik dat pas, teruggekeerd en een Parijzenaar zat op het bankje met de camera te wachten op de eigenaar. ....ik blij)

    groet, Herman

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Bilbao

Peter

reisverhalen van een wandelaar.

Actief sinds 19 Feb. 2019
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 17055

Voorgaande reizen:

19 Februari 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

Landen bezocht: