Vijfde wandeldag deel 1 - Reisverslag uit Zarautz, Spanje van Peter Theunissen - WaarBenJij.nu Vijfde wandeldag deel 1 - Reisverslag uit Zarautz, Spanje van Peter Theunissen - WaarBenJij.nu

Vijfde wandeldag deel 1

Door: Peter Theunissen

Blijf op de hoogte en volg Peter

25 Juni 2019 | Spanje, Zarautz

Donderdag 9 juni. De nacht is naar omstandigheden rustig verlopen alleen om 05.30 beginnen al de inpak en vertrek geluiden. Het ritselen van plastic, iedereen verpakt alles in plastic zakken, het lichtje dat velen op hun hoofd dragen zwaait door de kamer, toilet bezoek, struikelen over andermans bagage en probeer dan maar eens door te slapen. Ik hou het tot 07.15 vol en ga dan aan tafel zitten om mijn dagboek up to date te houden, als iedereen vertrokken is bezoek ik op mijn gemak het gemak, neem 'n snelle douche, help de beheerder van de alberque met het afhalen van de bedden en was nog snel wat vaat af. Dan loop ik met rugzak het stadje in op zoek naar koffie, zonder wil ik niet vertrekken en trek in 'n broodje heb ik ook wel. Met dit in mijn maag vertrek ik op weg naar Morga. Dat deze dag wel heel erg anders zal uitpakken weet ik dan gelukkig nog niet.

  • 26 Juni 2019 - 04:49

    Herman Van Rheenen:

    een goed idee om wat later dan de rest te vertrekken. mooi dat je de beheerder nog wat geholpne hebt. Ben benieuwd naar je ervaring die je ons in het vooruitzicht stelt.

    groet, Herman

  • 26 Juni 2019 - 04:50

    Janny 1103:

    Jeetje Peter nog helpen ook met bedden afhalen
    Eigenlijk zou ieder zijn eigen even moeten doen.

    En ja je eerste koffie, hopelijk is dat daar te "pruimen"..

    Sterkte verder en ben benieuwd wat komen gaat.
    Je bent een doordauwer!!

    Groet Janny

  • 03 Juli 2019 - 05:02

    Nieske:

    Hoi Peter!!!

    Ja dat hoort er natuurlijk ook allemaal bij..
    de één vertrek eerder dan de ander en dan begint natuurlijk
    vroeg het gestommel en al wil je nog zo rustig en voorzichtig
    doen dat lukt nooit helemaal..Je doet het kalm aan en vertrek als laatste
    ben benieuwd wat de reis je gaat brengen!!

    Liefs Nieske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Zarautz

Peter

reisverhalen van een wandelaar.

Actief sinds 19 Feb. 2019
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 17084

Voorgaande reizen:

19 Februari 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

Landen bezocht: