Derde Wandeldag deel 3 - Reisverslag uit Deba, Spanje van Peter Theunissen - WaarBenJij.nu Derde Wandeldag deel 3 - Reisverslag uit Deba, Spanje van Peter Theunissen - WaarBenJij.nu

Derde Wandeldag deel 3

Door: PeterTheunissen

Blijf op de hoogte en volg Peter

28 Mei 2019 | Spanje, Deba

Ik val vrijwel meteen in slaap en word om 01.15 wakker en geloof het of niet ik kan die snurker, die twee verdiepingen hoger ligt, horen. Ik probeer iets te bedenken waardoor ik de komende dagen van die man verlost ben en daar zijn naar mijn idee twee mogelijkheden voor. Of ik blijf een dag waar ik nu ben, maar hier valt niets te beleven, of ik reis met bus of trein 'n dag vooruit. Beide opties klinken niet erg aantrekkelijk. Waar is Petrus als je hem nodig hebt? Ook ben ik me ervan bewust om me niet zo druk over dit soort zaken ( of welke zaken dan ook ) te maken, voor alles zal in de loop van de reis blijken, komt een oplossing. Het weblog ga ik ook niet meer bijhouden onderweg, het geeft teveel gedoe om een internet plek te vinden en wat moet ik dan nog vertellen als ik weer thuis ben? Zo denk ik mezelf weer in slaap en droom van treinen, eten, wijn en snurkers. Alleen die snurkers dat is geen droom, op de slaapzaal liggen er nog 'n stuk of vijftien.
(Wordt vervolgd). gr.Peter

  • 29 Mei 2019 - 04:03

    Herman Van Rheenen:

    een mooi verhaal Peter. Mijn moeder heeft mij geleerd om schaapjes te tellen als ik niet in slaap kon komen...:-), hoe ik moest omgaan met snurkers is mij nooit geleerd.
    hartelijke groet,
    Herman van Rheenen

  • 29 Mei 2019 - 05:07

    Hans:

    nog een paar tips tegen snurkers,
    1.neem oordopjes mee
    2. leg een tennisbal onder zijn rug, dan moet hij/zij draaien.
    3. geef iets meer geld uit en zoek een hostel.

    fijne tijd
    gr hans

  • 29 Mei 2019 - 09:39

    Nieske:

    Hoi Peter!

    Ja lastig hè als je
    steeds uit je slaap gehouden word door
    iemand die snurkt en daar eigenlijk ook niets aan kan doen!
    ben erg benieuwd of het zich vanzelf oplost of misschien los je het zelf op!
    Petrus heeft in ieder geval geen zin om je bij te staan!!
    we wachten weer af!!

    Liefs Nieske

  • 30 Mei 2019 - 11:07

    MaryB:

    Alles went, behalve een vent.....en dan ook nog een snurker! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Deba

Peter

reisverhalen van een wandelaar.

Actief sinds 19 Feb. 2019
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 16948

Voorgaande reizen:

19 Februari 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

Landen bezocht: