Pelgrims pad, valse start - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Peter Theunissen - WaarBenJij.nu Pelgrims pad, valse start - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Peter Theunissen - WaarBenJij.nu

Pelgrims pad, valse start

Door: Peter Theunissen

02 Maart 2020 | Nederland, Sittard

Vanmorgen zou ik met mijn wandeling beginnen. Op het station van Sittard aangekomen bleek dat er geen treinverkeer mogelijk was tussen Sittard en Maastricht en ook niet tussen Maastricht en Visé, het zou een uur duren. Net genoeg om thuis nog een kop koffie te drinken. Ik hou de NS routeplanner in de gaten. Het uur werd twee uur en ook nog drie uur voor de stroomstoring voorbij zou zijn. Een en ander houdt in dat ik pas om 13.08 in Visé ben. De tijd is dan te kort voor een etappe te lopen, ik besluit dan om morgen 03/03/2020 om 07.15 de trein te nemen zodat ik even na achten kan gaan lopen.
Thuis later nog een korte wandeling van 15 kilometer gemaakt.

• 02 Maart 2020 - 19:51

Herman Van Rheenen:

Succes en veel plezier bij het wandelen.

groet, Herman

• 03 Maart 2020 - 11:36

Marion:

oh peter wat geweldig je gaat weer ..succes en geniet ervan ik ga je volgen