thuis - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Peter Theunissen - WaarBenJij.nu thuis - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Peter Theunissen - WaarBenJij.nu

thuis

Door: Peter Theunissen

Blijf op de hoogte en volg Peter

03 April 2020 | Nederland, Sittard

Er word ons gezegd zoveel mogelijk thuis te blijven en dat advies volg ik zoveel mogelijk op. Ben inderdaad veertien dagen vrijwel binnen gebleven, alleen voor wat boodschappen de deur uit gegaan. Begin deze week een kort wandelingetje gemaakt en dat eigenlijk elke dag 's morgens vroeg of 's avonds laat gedaan. Ik moest gewoon even eruit. De trap eb ik inmiddels een paar duizend keer op en af gelopen veel situps en pushups gedaan.
Morgen en Zondag wordt het heel mooi weer en de oproep van meneer Rutte was duidelijk : blijf thuis!!!. Ik ga me eraan houden en naar ik hoop velen met mij. Een paar plaatjes van die wandelingetjes plaats ik erbij.
BLIJF GEZOND. gr.Peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sittard

Peter

reisverhalen van een wandelaar.

Actief sinds 19 Feb. 2019
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 16738

Voorgaande reizen:

19 Februari 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

Landen bezocht: