Porto Santiago - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Peter Theunissen - WaarBenJij.nu Porto Santiago - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Peter Theunissen - WaarBenJij.nu

Porto Santiago

Door: Peter Theunissen

Blijf op de hoogte en volg Peter

15 April 2020 | Spanje, Santiago de Compostella

Voor de goede orde, de reis speelt vorig jaar, mijn nieuwe reis is zoals eerder gemeld, uitgesteld

Na een fijne avond en prima nachtrust in Pontevedra pakken we onze rugzakken in. Tom heeft zoveel gekocht gisteren dat hij twee extra tassen nodig heeft.
We gaan ergens ontbijten in de nog rustige stad, koffie en een paar broodjes en nog meer koffie.
Zeg opa, zegt Tom, we zijn twee dagwandelingen van Santiago. Ik heb zoveel spullen, kunnen we dat "stukje " niet met de trein en dan maken we er een vakantie van.
Ik ben altijd in voor vakantie, dus die afspraak is snel gemaakt.
De foto toont een opgeluchte en blije Tom.
We nemen de trein en een uurtje later zijn we in Santiago. We zijn er samen al twee keer geweest en hebben een adres midden in het centrum waar ik al van 1998 kom. We worden heel hartelijk ontvangen door de eigenaresse die me steevast Petrus noemt. Spullen op de kamer die voor vijf nachten ons huis zal zijn.

De komende dagen gaan we Santiago uitgebreid bekijken.
gr.Peter