Camino de la Costa 25 - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Peter Theunissen - WaarBenJij.nu Camino de la Costa 25 - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Peter Theunissen - WaarBenJij.nu

Camino de la Costa 25

Door: Peter Theunissen

Blijf op de hoogte en volg Peter

11 Augustus 2020 | Spanje, Bilbao

Vervolg.
Dit jaar is het niet mogelijk naar Santiago te pelgrimeren. Vandaar een verslag van een eerdere Camino en wel langs de Noord kust van Spanje, de Camino de la Costa

Zaterdag 11 juni. Ik hoef er niet vroeg uit omdat ik op mijn gemak de stad ga bekijken en niet te vergeten het Guggenheim museum. Dromenland was vannacht ver te zoeken en dan maalt het hoofd op volle toeren en het zijn vaak niet de meest prettige gedachtes zoals, hoe kom ik weer zo snel mogelijk thuis, wat ben ik eigenlijk aan het doen en waarvoor doe ik dat dan. Waar is Petrus als je hem echt nodig hebt? Waarschijnlijk amuseert Hij zich met de Spanjaarden in de stad, zelfs als ik het bed uitkom is Hij nog steeds niet thuis. Fijne begeleider! Sta ik eenmaal naast mijn bed verdwijnen die gedachte al snel en excuseer ik me bij Petrus voor de gedachte die ik had. De douche is op de gang en blijft lange tijd bezet door.... mij. De trap af en ik sta gelijk op de drukke straat, loop naar de overzijde en maak een wandeling langs de rivier de Nervión. De zon schijnt en de temperatuur is bijzonder aangenaam en dat geeft gelijk een heel andere kijk op de wereld. Op de plaza de Arenal drink ik lekkere koffie en eet er twee kleine overheerlijke broodjes bij. Met nog 'n koffie zit ik op het terras en geniet van de zon, de vele passanten en ik zie het weer helemaal zitten. ( Wordt vervolgd ) gr.Peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Bilbao

Peter

reisverhalen van een wandelaar.

Actief sinds 19 Feb. 2019
Verslag gelezen: 385
Totaal aantal bezoekers 16931

Voorgaande reizen:

19 Februari 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

Landen bezocht: