pelgrimspad vijfde wandeldag. nat, natter,natst. - Reisverslag uit Weert, Nederland van Peter Theunissen - WaarBenJij.nu pelgrimspad vijfde wandeldag. nat, natter,natst. - Reisverslag uit Weert, Nederland van Peter Theunissen - WaarBenJij.nu

pelgrimspad vijfde wandeldag. nat, natter,natst.

Door: Peter Theunissen

Blijf op de hoogte en volg Peter

11 Maart 2020 | Nederland, Weert

Met openbaar vervoer naar de plek waar ik gestopt was. Afgelopen 24 uur is 30MM regengevallen en die regen maakte de route totaal onbegaanbaar. Ik zoek alternatieve wegen en loop verschillende keren helemaal verkeerd. Het regent gestaag, miezer gaat over in regen en weer naar motregen, plots gaat het heel hard regenen en dan weer lijkt et te stoppen. Helaas van korte duur. ik ben door en door nat maar het humeur is uitstekend, ik neurie de hele weg. Water staat overal en op plekken waar het zeker niet hoort. Toch hoor ik vogeltjes fluiten en hoog in de lucht zingt een leeuwerik het hoogste lied. Ik stap stevig door en zoek uiteraard alleen verharde wegen, die zijn al nat genoeg. Auto's doen nog meer water opspatten en ik krijg geregeld een extra douche.
Ik loop Brabant in ( mag dat wel met die verordeningen over het carona virus ) Het land is vlak en nat , ik ruik overal de lucht van varkens(stallen) Het eindpunt voor vandaag is Heeze en bij het binnen lopen van die plaats houdt de regen op. Ik moet nog een half uurtje naar het station en geloof het of niet de zon breekt door. Vrijdag mag ik weer verder.

  • 12 Maart 2020 - 17:21

    Herman Van Rheenen:

    Jammer dat deze dagin het water viel Peter. Bewondering voor je doorzettingsvermogen. Vrijdag beter hoop ik.

    groet, Herman

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Weert

Peter

reisverhalen van een wandelaar.

Actief sinds 19 Feb. 2019
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 16910

Voorgaande reizen:

19 Februari 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

Landen bezocht: