pelgrimspad, uitstel - Reisverslag uit Windraak, Nederland van Peter Theunissen - WaarBenJij.nu pelgrimspad, uitstel - Reisverslag uit Windraak, Nederland van Peter Theunissen - WaarBenJij.nu

pelgrimspad, uitstel

Door: Peter Theunissen

Blijf op de hoogte en volg Peter

13 Maart 2020 | Nederland, Windraak

De corona maatregelen adviseren ouderen niet met openbaar vervoer te reizen. Ik ben een oudere en het is niet persé noodzakelijk om te reizen dus kies ik om het vervolg uit te stellen tot een en ander duidelijk is. Jammer maar geen mens over boord.
gr.peter

Wandel voorlopig de zelfde dagen als ik het Pelgrimspad gelopen zou hebben maar dan in Zuid Limburg en dat is bepaald geen straf.

Vanochtend via Windraak, Doenrade en Oirsbeek boven langs Wolfhagen gewandeld. Redelijk mooi weer met een stevige bries. Alles begint uit te lopen, de lage struiken zijn al groen, allerlei bloemetjes, tulpenbomen, daslook, enz. Zelfs de treurwilgen treuren niet meer. Vogeltjes zingen het hoogste lied en allerlei insecten zoemen om mij hoofd. Ik ontdek ergens een bankje met mijn naam en daar geniet ik even van het uitzicht richting Schinnen. Loop langs kasteel Terborg, door het Spaubeker en langs het Danikerbos. Na vier uurtjes wandelen ben ik weer thuis waar koffie met vlaai op me wacht. Zondag weer verder,

• 15 Maart 2020 - 19:32

Ingrid:

Ik zie dat je al heel wat km’s hebt afgelegd dit jaar Peter !