Wandeling Epen - Reisverslag uit Epen, Nederland van Peter Theunissen - WaarBenJij.nu Wandeling Epen - Reisverslag uit Epen, Nederland van Peter Theunissen - WaarBenJij.nu

Wandeling Epen

Door: Peter Theunissen

18 Maart 2020 | Nederland, Epen

Mijn Pelgrimspad LAW nr.7 is dan wel uitgesteld maar wandelen gaat en mag gelukkig wel nog. Een mooie zonnige dag deed me een fijne wandeling in het Geuldal bij Epen maken. Bij de bakker in Epen wel twee vlaaitjes gekocht ( alle horeca is gesloten vanwege het corona virus ) De uitzichten in het heuvelland zijn schitterend, mede door het mooie weer. Bij de Volmolen de vlaaitje opgegeten. Ze waren onderste boven in de rugzak terecht gekomen, dus een smeerboel van jewelste maar overheerlijk. Ik zet er een paar plaatjes bij, kunt U ook van het mooie heuvelland genieten.

• 18 Maart 2020 - 20:20

Ingrid:

Leuk er weer bij te zijn en je wandelingen mee te maken Peter

• 21 Maart 2020 - 12:29

Annemarieke:

Of een vlaaitje nu op zijn kop heeft gelegen of niet, het blijft heerlijk. Wel jammer dat je daar geen foto van hebt gedeeld...