Camino de la Costa deel 17 - Reisverslag uit Gernika-Lumo, Spanje van Peter Theunissen - WaarBenJij.nu Camino de la Costa deel 17 - Reisverslag uit Gernika-Lumo, Spanje van Peter Theunissen - WaarBenJij.nu

Camino de la Costa deel 17

Door: Peter Theunissen

Blijf op de hoogte en volg Peter

05 Juli 2020 | Spanje, Gernika-Lumo

Vervolg.
Dit jaar is het niet mogelijk naar Santiago te pelgrimeren. Vandaar een verslag van een eerdere Camino en wel langs de Noord kust van Spanje, de Camino de la Costa

Er volgt nu een stuk van 17,7 kilometer dat door modder en steile stukken bijzonder zwaar is en ik heb dan ook moeite om op de been te blijven. Ik heb al geruime tijd geen gele pijlen meer gezien en ik twijfel dan ook of ik nog wel op de juiste route loop . Keer op mijn schreden terug en loop zo 'n groep mede pelgrims tegemoet. Overleg volgt en we komen tot de conclusie wel op het juiste pad te lopen. Dus we gaan in de aangegeven richting verder en inderdaad na verloop van tijd zien we weer gele pijlen. Mijn tempo ligt aanmerkelijk hoger als de rest van het gezelschap dus ik zet 'n tandje bij, waarschijnlijk ook een tandje teveel want ik ga al snel echt onderuit dit keer en bezeer mijn arm en heup behoorlijk. Als 'n krakkemik ploeter ik voort met een van pijn vertrokken gezicht. Toch loop ik eigenlijk nog makkelijk ook al heb ik inmiddels heel wat metertjes gelopen. Om 15.15 ben ik in Gernika waar net voor m'n neus de jeugdherberg wordt gesloten om pas om 17.00 weer open te gaan.

Ik besluit niet daarop te wachten , iets dat me behoorlijk duur kwam te staan.( wordt vervolgd ) Ik kan pas 11 juli, sorry. gr.Peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Gernika-Lumo

Peter

reisverhalen van een wandelaar.

Actief sinds 19 Feb. 2019
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 16968

Voorgaande reizen:

19 Februari 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

Landen bezocht: